Welcome to our website !

W 2013

By 15:43 ,



Rok 2013 nie był bogaty w doznania kulturalne, zakupy czy spotkania. Jeszcze do niedawna miałam po 6-8 pobudek nocnych i miałam wielki problem by wstać rano z uśmiechem na twarzy. Na szczęście od listopada, z małymi przerwami, nasze małe dziecko przesypia noce, ja dzięki temu czuję się silniejsza, pozytywniej nastawiona do życia i mam więcej siły i energii na poza dzieciate działania. O ile 2014 rok niesie wielkie zmiany w naszym życiu i sporo niewiadomych, i o ile nie robię postanowień, o tyle wiem, że pewne wyniki chcę poprawić. Nie dla liczb i rankingów ale dla samej siebie.

Na zdjęciu powyżej ulubione filmy minonego roku.



W poprzednim roku przeczytała tylko 14 książek (na zdjęciu powyżej). Wcześniej nie czytałam wiele z powodu nadmiaru zajęć. Po kilka, nawet kilkanaście książek miesięcznie czytywałam mieszkając z rodzicami i do tego już nie wrócę. Ale postanowiłam, że w 2013 roku przeczytam choć jedną książkę w miesiącu i się udało, jestem zadowolona z wyniku.


Do menu domowego wprowadziłam:
Norweski krem ryżowy. Lekki, rozpływający się w ustach.
Bosssskie Brownie. Mocno czekoladowe. Zachwyca wszystkich.
Szynka. Marynowana w aromatycznej mieszance i pieczona w całości następnego dnia.
Schab w sosie cebulowym. Dobry na ciepło jak i zimno.
Kebabczeta. Czyli świetnie doprawione mięso idealne na domówkę.
Marchewki z kruchego ciasta. W sam raz do Wielkanocnego koszyka.
Kawowy Creme Brulee. Mmmmm.
Ciasto z cukinią. Nie wierzyłam, że może aż tak smakować.
Ciasto z rabarbarem i bezą. Najczęściej powtarzane.
Red Velvet Cake. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z jego wykonaniem. Warto!
Masa cukrowa. I wariacje z jej wykonaniem.
Galette z brzoskwiniami. Najlepsza na ciepło.
Espresso panna cotta z brzoskwinią. Spróbuję dodatku pomarańczy.
Jogurtowe ciasto ze śliwkami. Wspomnienie lata.
Camembert. Oszalałam na jego punkcie.


W minionym roku podjęłam się wyrobu biżuterii. Bardzo zadowolona jestem z efektów. Niestety natłok zajęć powstrzymał mnie przed dalszym rozwojem w tym kierunku ale mam nadzieję, podjąć dalsze kroki.

Jak pisałam, ten rok niesie wiele zmian. Ale to właśnie dzięki nim, mam zamiar znaleźć w sobie siłę do znalezienia nowych pasji, czasu na to co lubię i co jeszcze być może przeze mnie nieodkryte.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl