Welcome to our website !

Jogurtowe ciasto ze śliwkami.

By 08:09 ,


Bardzo łatwe i szybkie w wykonaniu. Smaczne jak nie wiem co!
Z przepisu Doroty.

Składniki:
295 g mąki pszennej
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
100 g cukru
2 duże jaja
250 ml jogurtu greckiego
50 g miodu
150 ml oleju rzepakowego
1 kg śliwek
cukier puder do prószenia

Mąkę, proszek i sodę przesiać, dodać cukier i odstawić.
Jaja wbić do większej miski, dodać jogurt, olej i miód, zamieszać widelcem. Wsypać suche składniki i ponownie zamieszać, tylko do poączenia skłądników.
Formę wyłożyć pergaminem. Użyłam dość dużej, prostokątnej blachy.
Ciasto wylać do przygotowanej formy.
Śliwki umyć, przekroiś na pół, odsunąć pestki. Owoce ukłądać okrągłą stroną w dół.
Piec ok 50 min w 175C.
Po upieczeniu i wystudzeniu oprószyć cukrem pudrem.

Smacznego!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. o świetnie! ostatnio poszukiwałam przepisu na ciasto jogurtowe, a tu proszę :) wygląda pysznie :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uznałam, że Twój blog zasługuje na wyróżnienie dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog award! Wiem, że nie każdy lubi Tagi, ale ten jest jako takie wyróżnienie dla ciekawych blogów które zasługują na rozgłos. Jestem też ciekawa Twoich odpowiedzi na moje pytania.
    Więcej informacji na moim blogu: http://kugulelka.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl