Welcome to our website !

Inspiracje z sieci

By 17:48 ,



Nie spędzam wiele czasu na poszukiwaniu inspiracji. Właściwie w ogóle tego nie robię. Zwykle przypadkiem trafiam na jakiś ciekawy link do bloga czy artykułu. Zainteresuje mnie zdjęcie na Pinterest czy Instagram albo na innym blogu zajrzę w polecone miejsce.
Poniżej przedstawiam Wam 4 ciekawe, moim zdaniem, miejsca, którym warto poświęcić chwilę.



Sama kiedyś robiłam miseczki gliniane w moim Projekcie Pinterest. Ale te mnie zachwyciły. Wyglądają jak grawerowane. Polecam w The Lovely Drawer.

I once did a clay bowl in my Project Pinterest. But these caught my attention. They look like engraved. I would recommend in The Lovely Drawer.


Wstęp do kaligrafii. Mam zamiar zacząć kiedyś przygodę z tematem i mam już niezbędne materiały ale wciąż brak czasu na to wszystko... Post u A Pai & a Spare.

Introduction to calligraphy. I'm going to start once the adventure with the subject and I have the necessary material but still have no time for all this ... Post at A Pai & a Spare.


Jestem zachwycona tym albumem Ewy ale polecam też pozostałe prace. Kolorowy Światek.

I am delighted Eve, but this album also recommend other work. Kolorowy Światek.


Świetny pomysł na stworzenie kwiatków, które są dodatkiem m.in. w scrapbookingu. Zastosowanie różnych wzorów to pomysł na różne kwiaty. Elvie Studio.

Great idea for creating flowers, which are in addition among others in scrapbooking. The use of different formulas is an idea for a variety of flowers. Elvie Studio.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl