Welcome to our website !

Projekt Pinterest. DIY gliniane miseczki. DIY Clay Bowls.

By 06:49 , , ,


DIY clay bowl

Tydzień temu pokazałam Wam moje znaczniki ogrodowe. Wykonałam je z gliny ale zostało jej bardzo dużo i już wtedy wiedziałam co z niej jeszcze zrobię. Te miseczki zawsze mnie zachwycały. Myślałam, że ich zrobienie jest trudniejsze ale się myliłam. To tylko kilka minut, glina łatwo odchodzi od formy, szybko schnie na słońcu. Praca z gliną jest bardzo relaksująca.
Moje miseczki to raczej płaskie talerzyki o nieregularnych kształtach. Ale ja celowo nie zadbałam o idealną równość i okrągłość.

A week ago I showed you my garden tags. I made it out of clay which has been very much and I knew then what I'll do with it yet. These bowls always delighted me. I thought that making them is difficult but I was wrong. It's only a few minutes, a clay comes away easily from the mold, dries quickly in the sun. Working with clay is very relaxing.
My cup is rather flat plates of irregular shapes. But I specifically did not took care of the ideal of equality and roundness.

DIY miseczki

Zanim napiszę jak je wykonać polecam zajrzeć do poprzednich części Projektu Pinterest, którego się podjęłam.

1. DIY książka skarbów.
2. DIY akwarele
3. DIY znaczniki do roślin

Before I write how to make a cup I recommend to look into the previous part of the Project Pinterest, which is undertaken.

1. DIY Treasure Book
2. DIY Watercolors
3. DIY Plant Stakes


 Do wykonania miseczek potrzebujesz glinę. Ja dodatkowo pomalowałam je akwarelami ale możesz użyć farby w sprayu, brokatu albo nie dekorować wcale.

To make the bowls you need a clay. I also painted the watercolors of them but you can use spray paint, glitter, or do not decorate at all.


 Wykonanie:

Oderwij kawałek gliny. Wyrób go na gładką kulę a następnie rozwałkuj. Z płaskiego kawałka masy wytnij okrąg i przyłóż go do wybranej miski, która nada mu odpowiedni kształt. Delikatnie zdejmij glinę z miski. Moje szablony były szklane i glina oderwała się idealnie. Teraz możesz wytłoczyć wzór. Ja użyłam kryształowych miseczek, które po przyłożeniu do miękkiej gliny zostawiły oryginalny wzór. Ponieważ mamy upał, wystawiłam je na balkon na 3 godziny. Po tym czasie były suche i pomalowałam je akwarelami.

Take piece of clay. Make it into a smooth ball and then roll it out. From a flat piece cut a circle and put it to the desired bowl, which will give it the desired shape. Remove carefully clay from the bowl. My bowl were made ​​of glass and clay broke off perfectly. Now you can emboss pattern. I've used crystal bowls, which when applied to the soft clay would leave the original pattern. Because we have heat, they raise my balcony for 3 hours. After this time were dry and I painted them with watercolors.






You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl