Welcome to our website !

Drawings

By 09:49 , ,



Ciągle próbuję nowych rzeczy. Zainspirowana kilkoma pracami, które znalazłam na instagramie postanowiłam spróbować swoich sił w rysunku. Talentu plastycznego nie mam za grosz o czym świadczą moje marne oceny z zajęć plastycznych w szkole podstawowej. Wolałam rysunek techniczny gdzie podstawą jest prosta kreska. Moje rysunki są więc bardzo proste ale cieszą mnie. Mogę projektować wzór, dobierać elementy, bawić się barwą. To relaksujące zajęcie.

I'm still trying new things. Inspired by the work of a few that I found on instagram decided to try my hand at drawing. I have no artistic talent ounce as evidenced by my paltry assessment of art classes in elementary school. I preferred technical drawing which is based on a simple line. My drawings are so very simple but enjoy me. I design pattern, selected elements, have fun color. It's relaxing thing.






You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl