Welcome to our website !

To był maj!

By 08:43 ,


diy akwarele

W tej chwili mam otwartych siedemnaście stron w przeglądarce, dwa pliki w komputerze, Chomika, Zune i Picassę a przed sobą notes. I ciągle myśl w głowie, ze coś jeszcze muszę dokończyć póki mam chwilę spokoju. Ale właśnie sobie uzmysłowiłam, że już za mną najpiękniejszy miesiąc roku. Miesiąc, w którym wzięłam ślub, urodziłam syna, moja rodzina powróciła z emigracji a teraz mój mąż z kolejnej. Miesiąc nadziei i spełnienia.
W minionym maju działo się sporo. W Małych Codziennościach powstał nowy Projekt Pinterest. Od początku zakładałam, że się Wam spodoba. Nie myślałam, że dzięki niemu blog zyska tak wielu czytelników, także z zagranicy. Wielki plus, który daje mi kopa by tworzyć więcej.


Miałam kilka nieudanych projektów. Zdjęcie powyżej pochodzi z jednego z nich. Wkrótce się z Wami podzielę, z których pomysłów znalezionych w Pinterest nie warto korzystać.


W maju zajadałam się czekoladowymi dropsami z lidla. Kiedyś to się nazywało lentilki. Smak ten sam!



Filmem miesiąca jest "Zniewolony". To moja ostatnia pozycja z nieobejrzanych dotąd propozycji Oscarowych. Żałuję, ze dopiero teraz znalazłam na niego czas. Film porusza, sprawia, że wszelkie problemy stają się takie jakieś mało istotne a na myśl przychodzi radość z życia w wolnym kraju.


Wielką przyjemnością był bez. Ulubiony zapach z natury. Uwielbiam patrzeć, dotykać i przechodzić obok zakwieconych nim miejsc.


W maju mówię STOP! Stop polubianiu i udostępnianiu informacji o tym, że ktoś umiera i szuka szpiku. Przez udostępnienie dawców nie przybędzie, zapewniam Was. Jeśli chcesz pomóc zgłoś się do Banku Dawców. Ja jestem w DKMS.

Jeśli i Wy zrobiliście coś wartego uwagi w ubiegłym miesiącu to zapraszam do wpisów!

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl