Welcome to our website !

Sprawdziłam, to nie działa!

By 11:19 ,



W posumowaniu maja pisałam Wam o tym, że miałam kilka nieudanych projektów. Dziś przedstawię Wam pierwszy. Pozostałe projekty ja spróbuję zrobić poraz drugi, zastosuję inne produkty i może moje próby zakończą się sukcesem.
Piszę o tym ponieważ mam nadzieję, że może ktoś  doradzi mi, jakich zmian dokonać w moich nieudanych zadaniach. Może ktoś z Was podejmie wyzwanie i wypróbuje metodę albo wręcz przeciwnie- stwierdzi, że moja próba wystarczy i nie będzie jej podejmować sam.

In the summary of May I wrote you that I had a couple of unsuccessful projects. Today I present You the first. Other projects I'll try to do it a second time, I apply other products and maybe my attempts will be successful.
I am writing this because I hope that someone can advise me what changes to make in my unsuccessful task. Maybe some of you will take the challenge and try out the method or on the contrary-as my project did not work out that he did not try to.



W moim mieszkaniu jest bardzo stary i zniszczony stół. Podjęłam się próby odświeżenia go. Pomysł znalazłam w Pinterest. Dziewczyny z Domestic Bliss Squared polecają wyczyścić stół Mieszanką 1/4 części octu i 3/4 części oliwy. Tak zrobiłam. Mieszanką smarowałam blat stołu dwukrotnie. W efekcie uzyskałam pięknie lśniący stół ale zadrapania nie znikły. Jest to dobra metoda na odświeżenie stołu, odzyska blask i kolor. Ale nie uratujecie tym zniszczonego blatu.

In my apartment is very old and dilapidated table. I made attempts to refresh it. The idea I found in Pinterest. Girls of Domestic Bliss Squared recommend to clean the table mixed 1/4 part vinegar and 3/4 parts oil. I did. I rubbed the table twice. As a result, I received a beautifully sleek table but the scratches do not disappear. This is a good way to refresh the table, regain luster and color. But you do not mend damaged countertop.


Na obu zdjęciach wy widzicie stół z lewej strony pokryty miksturą a z prawej nie.

In both pictures you see on the left side table covered with a mixture on the right does not.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl