Welcome to our website !

Kulkolot

By 09:24 , , , ,



Kulkolot. Śmieszna nazwa. Interesująca zabawka.
W ubiegłą niedzielę polecałam Wam "Funpik", magazyn pełen inspiracji dla rodziców. To w nim podpatrzyłam kulkolota. Zrbobiłam w 10 minut. I muszę wykonać drugi gdyż dzieci walczą o niego.


Do wykonania kulkolota potrzeba:
Plastikową butelkę
kawałek sznurka
duży koralik
elementy dekoracyjne (u mnie taśma maskująca)

Wykonanie:
Butelkę obciąć na wysokości 1/3, od strony nakrętki. Ozdobić taśmą. Do korka przymocować dłuższy sznurek. Ja go przykleiłam taśmą. Do drugiego końca sznurka przywiązać koralik.

Na czym polega zabawa?
Dziecko podrzuca kulkę do góry jedną dłonią i drugą próbuje namierzyć ją pojemnikiem tak by wpadła do środka.




You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl