Welcome to our website !

Czy używasz Evernote?

By 07:10 , ,



Czy używasz Evernote? Jeśli nie to może innego notatnika, którym możesz się tutaj podzielić?

Ja zaprzyjaźniłam się z podstawową wersją Evernote kilka miesięcy temu. Nie korzystam z wszystkich jego możliwości gdyż tego nie potrzebuję.
Lubię pisać. Mam jeden notatnik, drugi i trzeci. Ale leżą na stole i rzadko wkładam je do torebki. A z Evernote jest tak, że sięgam po smartfone- notuję to co akurat mam na myśli. Po otwarciu aplikacji na laptopie- te same notatki znajduję właśnie tam. Synchronizacja następuje wtedy gdy Evernote uzyskuje dostęp do internetu. Najistotniejsza dla mnie jest dostępność i możliwość dzielenia się notatkami bezpośrednio a nie ładując pliki na pocztę.

Z aplikacji korzystam logując się z przeglądarki lub do Evernote na pulpicie komputera. Ta druga możliwość jest korzystniejsza gdyż nie muszę mieć dostępu do internetu by skorzystać z notatek czy stworzyć nowe. Mam możliwość załadowania do notatki zdjęcia, pliku audio czy pdf. W przeglądarce mogę zainstalować Web Clipper, czyli nożyczki sieciowe dzięki którym zachowam w aplikacji całą stronę internetową. Teraz mogę zatrzymać widok ciekawego artykułu i przeczytać stojąc w kolejce.

Wszystkie notatki mogę pogrupować w stosy. Mam oddzielną kategorię na własne artykuły, przepisy, artykuły do przeczytania kiedyśtam. To jak z tagiem- klikam na wybrany i widzę tylko artykuły nim oznaczone.


Jak dokonasz rejestracji?

Wejdź na www.evernote.com, Na samym środku strony czeka na Ciebie opcja rejestracji poprzez wprowadzenie adresu mailowego. Kolejnym krokiem będzie podanie hasła. Potwierdzając automatycznie pobieramy aplikację na dysk. Instalacja jest szybka a korzyści z korzystania ogromne.

Ja polecam!

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl