Welcome to our website !

Styczeń za mną.

By 10:48 , , , ,



Pierwszy miesiąc roku za mną. Miesiąc wielkich zmian w moim życiu. Udało mi się wyjechać z dziećmi na dwutygodniowe ferie i dzięki teu naładować akumulatory.
Od stycznia zabrałam się za spore zaległości filmowe. Rozczarował mnie "Pamiętnik pozytywnego myślenia". Nie mam pojęcia za co tyle braw dla tego filmu. Znudził mnie. "Ciekawy przypadek Beniamina Buttona" to trochę za długi film jak na opowieść bez mocniejszych zwrotów akcji. "Elizjum" pokazało mi, że bieda może wygrać ale nie znoszę amerykańskiego patosu. Dość ciekawy jest film "Mary and Martha" ale i on nie ścisnął mnie za serce.

Z całą pewnością mogę Wam polecić jednak "Układ zamknięty", który ma jasny przekaz- kto ma pieniądze ten ma władzę i tak naprawdę każdego człowieka można zniszczyć. "Komornik" przedstawia przemianę jaka zachodzi w tytułowym bohaterze ale warto pochylić się też nad inną kwestią. Porusza trudny problem, pokazuje siłę zadłużeń Polaków. Bezwzględność działań komorniczych pogrąża dłużników.
"Chłopiec w pasiastej piżamie" to film poruszający problem obozów zagłady. Pokazuje nam ówczesne życie z perspektywy niemieckiej rodziny. Dzieci widzą świat inaczej, ich wrażliwość sprawia, że znikają wszelkie ograniczenia.
Ciekawym filmem jest "Polowanie na łowcę". Tytuł dosłowny. Film zaskakuje, szokuje.


Hitem miesiąca jest dla mnie "House of Cards." Z pewnoąścią go znacie ale w moim przypadku odleżał trochę na liście serialowej. W czasie ferii miałam przerwę od tv i internetu i teraz nadrobię cztery ostatnie odcinki 1 sezonu bo już za kilka dni, pojawią się wszystkie odcinki serii drugiej. Zacieram dłonie.


Dwie książki na mojej styczniowej liście.
"Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett to hit wśród autorów blogów rozwojowych. Jest to zbiór 50 lekcji na trudniejsze dni w życiu. Piękna książka dająca skuteczne porady. Taka, z której na każdym etapie życia wyciągniemy inne mądrości.
"Łożko" J.L. Wiśniewskiego to zbiór opowiadań, których głównym ianownikiem jest "Łóżko". Ja język Wiśniewskiego lubię i książkę polecam.


Każdego wieczora staram się czytać dzieciom. Nie zawsze to się udaje z różnych przczyn ale jeśli mogę- czytam. Cieszę się, że i młodsze dziecię siedzi na moich kolanach, słucha, reaguje.
Dwie książki "Mali Agenci" Agnieszki Stelmaszyk i "Bolek i Lolek Nieustraszeni wędrowcy" polecam wszsytkim dzieciom od 5 lat. Interesujące i wciągające. Zwłaszcza pierwsza pozycja. Książkę "Początek przyjaźni" polecam wszystkim dziewczynkom, które są fankami lego friends. To będzie dobry prezent na Wielkanoc czy dzień dziecka.

Jeśli widziałaś, któryś z powyższych filmów lub cztałaś książkę, napisz. chętnie poznam Twoją opinię.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl