Welcome to our website !

Happy mail swap u Ishtar Olivera

By 07:07 , , ,


outgoing letter

Kilka tygodni temu Ishtar Olivera zorganizowała Swap. Za tą, pałającą do pieczątek z gumki równie mocno jak ja, osobą idę w ciemno. Od razu zapisałam się na swap. To Ishtar odnajdywała dla nas osobę do korespondencji. Naszym zadaniem było przygotowanie kilku drobiazgów całkowicie ręcznie. No i temat od razu do mnie przemówił- słodkie przydasie z papieru. Czyli można zrobić cokolwiek z papieru co przyda się potem odbiorcy.
Moją wymianę zrobiłam z Julią, która mieszka w Hiszpanii.

sticker tags

Pierwszą rzeczą jaką przygotowałam to tagi i elementy dekoracyjne wycięte dziurkaczami. To papier samoprzylepny więc można je najzwyczajniej w świecie przykleić. Sama bardzo lubię wszelkiego rodzaju naklejki więc mam nadzieję, że te bardzo ucieszą Julię.

embellishments

Na zdjęciu powyżej są całkowicie ręcznie wykonane elementy dekoracyjne. DO kartek, scrapbookingu, journalingu, czego tam się chce.

handmade tags

A tutaj też taki tylko z kartonu i odręcznie przeze mnie stemplowane.

diy stickers

Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam dla Julii pieczątkę motylek.  Przyda się, a jak!

cute stationery

W liście znalazły się też kartki w jelenie, które stemplowałam na świeżo. Tusz, gdyby przypadkiem nie miała jeszcze żadnych akcesoriów do stemplowania. Pieczątka bez tuszu- niewydarzony prezent! Zakładki indeksujące, które wycinałam z papieru jakiś czas temu oraz kilka naklejek stemplowanych.

happy mail swap

 A tutaj cała zawartość listu.
Uwielbiam snail mail oraz swapy. Wymiana ma tę zaletę, że jest jednorazowa. Nie musimy ale możemy napisać list. Po jednej takiej wymianie zaprzyjaźniłam się z Rebeccą z Tajlandii, z którą do tej pory raz na jakiś czas korespondujemy. Dzięki temu, że przygotujemy taki list, przede wszystkim rozwijamy kreatywność. Możemy także wykorzystać elementy, które zalegają nam w przydasiach scrapbookingowych, i które w zasadzie ciężko użyć ale można! Trzeba kombinować.
Jeśli nie braliście udziału w podobnym wydarzeniu- polecam!

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl