Welcome to our website !

DIY torba na prezent

By 09:41 ,



Torba na prezent z motywem Nowego Jorku to mój pomysł na opakowanie prezentu dla nastolatki. Nowy Jork może być jednak zastąpiony czymś innym; zdjęciem dziecka, kotem lub czymś innym czym zainteresowana jest osoba, dla której mamy prezent.

 New York gift bag is my idea of ​​a gift pack for teenagers. New York City may, however, be replaced by something else; photo of the child, cat, or something else which is interested in the person for whom we have a gift.


Torbę okleiłam skrawkami gazet. Użyłam kleju wikol. Dwie warstwy gazet i kleju sprawiły, że papier stał się zupełnie sztywny. Nałożyłam warstę czarnej farby. Wydrukowałam dwa identyczne zdjęcia, które nakleiłam po jej obu stronach. Następnie całość rozjaśniłam białą farbą.

The bag tagged scraps of newspapers. I used glue designed to the paper. The two layers of adhesive made ​​of newspapers and that the paper has become quite rigid. I applied layers of black paint. I printed two identical pictures that press on both sides. Then it brightened with white paint.


Plusem wykonania takiej torby jest możliwość dostosowania jej do zainteresowań obdarowanego. A w związku z tym może być wielofunkcyjną dekoracją, która schowa wiele drobiazgów, gazet lub innych przedmiotów.


Biały pognieciony papier powstał po to by całkowicie zasłonić prezent. Ozdobiłam go motywem manekina.

White crumpled paper was made in order to fully cover the gift. Embellished his motive dummy.



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Witaj,

    zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award.

    Zapraszam do zabawy.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, pozwolisz, że wykorzystam :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę, że Cię zainspirowałam! Działaj i podziel się zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl