Welcome to our website !

Zakładki indeksujące- spinacze.

By 06:15 ,



Nad tym projektem spędziłam kilkanaście godzin. Wbrew pozorom to nie takie proste wyciąć spinacz z papieru. Jestem perfekcjonistką więc linia musiała być prosta, bez niedociągnięć. Zniszczyłam sporo papieru zanim uzyskałam perfekcyjny dwa perfekcyjne szablony.

On this project, I spent several hours. Contrary to appearances, it's not that easy to cut with a paper clip. I am a perfectionist so the line had to be simple, without shortcomings. I ruined a lot of paper before I received a perfect two perfect templates.


Nie jestem dobra w cięciu na papierze ale spodobała mi się ta forma pracy z papierem. Trudna i wymagająca. Można dokonać kilku niewielkich poprawek ale tylko kilku. Potem kawałek papieru staje się śmieciem.

I'm not good at cutting on paper but I liked this form of working with paper. Difficult and demanding. You can make a few minor adjustments but only a few. Then a piece of paper becomes garbage.


Moja praca zwieńczona została sukcesem. Uzyskałam efekt jakiego oczekiwałam. Uwielbiam moje spinacze.

My work has been crowned with success. I received what I expected effect. I love my paper clips.




DIY spinacz


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Śliczne, warto było zmarnować tych kilka kawałków papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają takie zakładki! I jak dobrze się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki są bardzo Twoje. Fajnie się prezentują. Z takimi ładnymi drobiazgami przyjemniej zaglądać do notatek!

    Ściskam i dziękuję za udział w linkowym party!
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl