Welcome to our website !

Projekt Pinterest- zimna porcelana.

By 15:46 , , , , ,



Jestem zachwycona pomysłem wykonania zimnej porcelany w domu. To kolejna po ciastolinie, masa plastyczna, której nie musimy kupować i możemy ją mieć w dowolnym momencie. Nie miałam czasu tworzyć czegokolwiek z tej masy, zrobiłam jej tylko trochę dla dzieci. Mam plan wykonać z porcelany ozdoby choinkowe.
Zimną porcelanę wykonałam pod wpływem Girasole (pin). Jest to także pomysł na DIY akcesoria do rękodzieła.

I'm delighted with the idea of making cold porcelain at home. It's another modeling clay after play dough, which we do not have to buy and we can have it at any time. I don't have time to create anything of this mass, I made it just a little for the children. I plan to do with porcelain Christmas decorations.
I made cold porcelain because I saw recipe that presented Girasole (this pin). This is also an idea to make DIY handmade accesrories to crafts.


Wykonanie zimnej porcelany jest proste. Z podanych proporcji uzyskałam kulę wielkości pięści. Skrobię kukurydzianą można kupić w sklepach ze zdrową żywnością, glicerynę w aptece, klej wikol w sklepie papierniczym a sodę w dowolnym sklepiku. Pamiętajcie by podczas mieszania składników, na każdym etapie dokładnie oczyszczać łyżkę. To ważne bo w przeciwnym razie pozasychają na niej składniki tworząc grudki a masa nie będzie mieć właściwej konsystencji. Pracując z masą posmarujcie dłonie gęstym kremem a nie używany kawałek masy zawińcie w folię aby nie wyschła.

Making of cold porcelain is simple. I received a ball size of clay. Corn starch can be purchased at health food stores, glycerin at a pharmacy, glue in the papershop and soda in any shop. Remember that during mixing of the components at each stage thoroughly clean spoon. This is important because unmixed ingredients drying on the spoon and the porcelain will not have the proper consistency. Before working with a mass use thick cream for yours hands and unused piece of clay roll in the cling film so as not to dry.

jak zrobić zimną porcelanę

Toutorial:

4 kopiate łyżki skrobii kukurydzianej
2 łyżki gliceryny
1 łyżeczka sody
klej wikol

wykonanie:
Do miski wsyp skrobię, wlej glicerynę i dobrze wymieszaj. Oczyść łyżkę. Wsyp sodę i wymieszaj. Oczyść łyżkę. Dodaj tyle kleju wikol by w czasie mieszania powstała gęsta sprężysta kula. Ja zużyłam ponad tubkę kleju.

4 Tbsp cornflour
2 Tbsp glycerine
1 Tsp soda
school glue

process:
Add starch to the bowl, pour glycerin and mix well. Clean the spoon. Pour baking soda and mix. Clean the spoon. Add enough glue to make thick elastic ball. I used more than a tube of glue.

DIY clay



You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl