Welcome to our website !

Art Journaling

By 10:51 , , ,


Notes

Spędziłam cudowne dwa tygodnie w domu rodzinnym. Zmieniłam region, klimat, otoczenie. Zregenerowałam siły, wypoczęłam, nabrałam dystansu do wielu spraw. Oczyściłam umysł, zainspirowałam się. Podsumowując- to były udane wakacje.

Dziś pokażę Wam kilka stron z notesów. Stworzyłam je przy użyciu pieczątek mojego autorstwa. Kartka, stempel przy użyciu kolorowego tuszu, naklejka (polecam małe arkusze naklejek z Biedronki) trochę kreatywności i powstaje taki oto elegancki Kot, Pan Zając w trzech odsłonach czy skromna para ptaków. Wszystkie strony powstały z potrzeby chwili i zdobią notesy moje i dzieci.

Rabbits

Notes

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl