Welcome to our website !

Lightbox. Świecące pudło.

By 20:37 ,


kreatywne zabawy

Świecące pudło podpatrzyłam u Mamybliźniaczej. Od razu się zachwyciłam pomysłem. Plastikowe pudło, które stało w dziecinnym pokoju zaczęło mi przeszkadzać od jakiegoś czasu a teraz stało się centrum zabaw i bardzo atrakcyjnym elementem. Młodszy synek uwielbia zaglądać przez ściany pojemnika, co widać na powyższym zdjęciu. Razem z siostrą budują na nim z klocków, urządzają tor wyścigowy dla samochodów lub po prostu rysują.





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kreatywny. Ja już mam kilka planó jak zastosować taką świecącą podstawę. Myślę o tym by wysypać mąkę lub cukier i córka będzie rysować na tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. He he fajny pomysł. Muszę wypróbować na moim chrześniaku :)
    Pozdrawiam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl