Welcome to our website !

Wyzwanie Kominka.

By 08:14



Wyzwania są potrzebne. Sprawiają, że poszukujemy nowych dróg, testujemy inne rzeczy, sprawdzamy swoje możliwości. Swego czasu brałam udział w comiesięcznych wyzwaniach Daring Bakers. Na moim poprzednim blogu udało mi się opublikować kilka przepisów, z którymi się wówczas zmierzyłam. Było szalenie trudno ale satysfakcja ogromna. Obecnie sama sobie stworzyłam wyzwanie- spisać wszelkie interesujące przepisy z magazynów i je przetestować. Następnie to samo zrobię z książkami, bo leżą i kurzą się. Chwilę zastanawiałam się nad wyzwaniem Kominka. Że warto - to wiem. Ale stoję w trudnym miejscu z którego usiłuję ruszyć i jakoś nie mogę. Ale pisać codziennie? Wiem, że to wyzwanie jest mi potrzebne, że sięgnę po coś nowego, sprawdzę się w innych dziedzinach, mam nadzieję. A może zacznę jakiś nowy cykl na blogu? Miesiąc to dużo ale dam radę.

Wyzwanie prowadzi ParanoJa. Zapraszam też na fanpage akcji.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl