Welcome to our website !

Testowanie jabłek

By 11:37 ,


Testowanie jabłek to świetna i edukacyjna zabawa, zarówno dla dzieci jak i rodziców. Kupiłam dostępne gatunki jabłek, pokroiłam i testowaliśmy. To miała być nauka dla dzieci ale była i dla nas. Podczas zakupów sięgam po zwykłe polskie jabłka i nie spoglądam na inne.

Testing of apples is great fun and educational for both children and parents. I bought the available species of apples, chopped into and tested. It was supposed to be learning for children but it was for us. While shopping I reach for ordinary Polish apples and not look at others.


Każdy z nas miał innego faworyta. Ja na przykład polubiłam się z Modi, Nie mniej jednak, wszystkie jabłka zniknęły z deski tego wieczora a moje dziecko dowiedziało się, że nie zawsze należy wybierać standardowe rozwiązania.
Polecam dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Each of us had a different favorite. For example, I liked the Modi, Nevertheless, all apples have disappeared from the board this evening and my child has learned that it does not always choose standard solutions.
Recommended for children over 3 years of age.


You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl