Welcome to our website !

Polecam- Szablony do szycia

By 11:34 , ,



Dziś propozycja dla starszych dzieci. Szablony do szycia od Handmade Charlotte. Pobrałam je, wydrukowałam i schowałam do kalendarza adwentowego jako zadanie dla mojej siedmiolatki. Wcześniej nie miała styczności z igłą i nitką ale poradziła sobie świetnie. Ja wybrałam trzy wzory, nie ma konieczności drukowania wszystkich.

Today proposition for older children. Sewing templates from Handmade Charlotte. I downloaded it, printed out and hid the Advent calendar as a task for my seven-year girl. I had not had contact with the needle and thread but coped well. I chose three designs, there is no need to print all.






You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl