Welcome to our website !

O mnie

By 14:33




Witam Cię na moim blogu.
Mam na imię Ewa. Jestem pasjonatem rękodzieła i największą inspirację czerpię z tego co stworzyli inni skromni autorzy.
Od kilku lat tworzę pieczątki z gumek do mazania. Trochę mam z tym pod górkę bo tylko jeden sklep internetowy w Polsce sprowadza większe gumki do pieczątek, i to nie dokładnie takie jak lubię. Ale radzę sobie i mam nadzieję, że pewne półprodukty będą i u nas bardziej dostępne.
Drugą moją miłością jest papier. Lubię z niego wycinać, kleić, tworzyć albumy i notesy, papiery do pakowania i inne różności.
Oprócz tego, że zajmuję się DIY widocznym na tym blogu, jestem mamą, żoną, pracownikiem, koleżanką i wciąż twierdzę, że czas powinien płynąć wolniej aby na wszystko go wystarczyło.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich przechodniów i czytelników.

Ewa


You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl