Welcome to our website !

DIY akcesoria do rękodzieła- stemple cz. II

By 08:51 , , , , ,


Handmade stamps

Tydzień temu przedstawiłam Wam pierwszy post o akcesoriach do rękodzieła DIY- stemplach. Pokazałam Wam jak czerpać z tego co daje nam natura i że wbrew pozorom z niczego można zrobić coś pięknego. Dziś podobnie, z tym, że stemple pochodzą z tego co znajdziecie w domu. 

A week ago I introduced you to the first post on accessories for DIY craft-stamps.  I showed you how to take of what nature has given us and that, contrary to appearances, how you can make something beautiful out of nothing. Today, similarly, except that the stamps are derived from what can be found in the home.


Na powyższym zdjęciu widzicie pudełko po tubce pasty do zębów. Owinęłam je kawałkiem sznurka, pomalowałam farbą i uzyskałam piękny stempel widoczny poniżej.

In the above picture you can see a box on the tube of toothpaste. I wrapped them a piece of string, Painted and I received a beautiful stamp shown below.

pieczątki domowej roboty

A tutaj mam zwykłą szczoteczkę do mycia smoczka od butelki. Jestem pod wrażeniem jak piękne tło uzyskałam przyciskając pomalowaną szczotkę do kartki.

And here I have a simple brush to clean the nipple of the bottle. I am impressed with how beautiful  background I did by pressing the brush to the paper.



I coś co znajdziecie w swoim domu, kawałek folii bąbelkowej. Można ją kupić w rolce w sklepie papierniczym albo wyrwać z koperty bąbelkowej. Stemplowanie folią daje rewelacyjny efekt.

And something you will find in your home, a piece of bubble wrap. You can buy it in a roll in a craft store, or get out of the bubble envelope. Stamping foil gives a sensational effect.



Mam nadzieję, że udowodniłam Wam jak niewiele potrzebujecie do stemplowania kartek, kopert czy stron z notesach. Stemplując w ten sposób uzyskałam spory bonus- świetną zabawę dla moich dzieci.
Napiszcie czy te metody się Wam podobają i dajcie znać jeśli je wypróbujecie.

W kolejnej części cyklu DIY akcesoria do rękodzieła dla odmiany coś nie o stemplach, choć i o nich jeszcze kiedyś napiszę.

I hope I have proved how little you need to stamp sheets, envelopes, notebooks or pages. Stamping in this way had a great bonus- fun for my kids.
Let me know if you try these methods.

 In the next part of the cycle DIY accessories for handicrafts for a variety something different.


You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl