Welcome to our website !

Blogi krafciarskie, które koniecznie musisz odwiedzić

By 15:25 ,


blog


Każdy z nas ma listę ulubionych blogów. Jakiś czas temu opublikowałam swoją w tym poście. W sumie to czas ją zaktualizować. Oprócz sprawdzania codziennych aktualizacji na Bloglovin, staram się odwiedzać nowe miejsca. Są też takie blogi, które odwiedzam raz na kilka tygodni, miesięcy i choć wcale nie mam ich na mojej liście must read (tylko i wyłącznie z braku czasu na czytanie wszystkiego), czerpię z nich wiele inspiracji.

Lista blogów krafciarskich, które koniecznie musisz odwiedzić, jeśli szukasz inspiracji.



Oh, so beautiful paper. Pełen inspiracji związanych z dekoracją przyjęć, tworzeniem zaproszeń, kopert. Wbrew pozorom to nie tylko świat papieru.


Sweet Paul zachwycił mnie kraftowymi piątkami. Obserwuję go od niepamiętnych czasów i jestem wierną czytelniczką Sweet Paul Magazine.



A Field Journal.  Wspaniałe projekty także z innych blogów i serwisów. Wiele do wykonania z dziećmi.


Blogów jest więcej. Niedługo przygotuję nowy post na ich temat. A Was proszę o linki do Waszych ulubionych źródeł, które Was inspirują.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajne blogi, dlaczego nie ma polskich? :( ja ostatnio zaczytuję się w qrkoko.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Qurkoko znam. Na pierwszy rzut poszły te, które lubię najbardziej. W kolejnym poście podrzucę linki do polskojęzycznych.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl