Welcome to our website !

Blogi, które czytam.

By 08:42 , ,


Za bramą starego spichlerza. Pławniowice.

Lista blogów jakie czytam nieustannie przechodzi zmiany. Od lat jestem wierna Bloglovin, bo dzięki niemu nie muszę każdego dnia odwiedzać wszystkich lubianych blogów. Wchodzę na nie dopiero wtedy gdy Bloglovin pokaże mi, że jest nowy post.
Jakiś czas temu byłam mocno zainteresowana kuchnią dlatego czytałam jedynie blogi kulinarne. Potem była biżuteria ręcznie tworzona zatem i blogi wybierałam o takiej tematyce. Potem rękodzieło. Zmieniałam swoje zainteresowania bardzo często. Obecnie wiem co lubię, wiem o czym absolutnie czytać nie chcę.
Nie czytam o kosmetykach, bo uważam, że każda cera inna i każda z nas ma różne zapotrzebowanie i stan portfela. Nie czytam wypocin mam, które opisują intensywnie spędzone dni swoich pociech. Choć sama jestem mamą o pewnych rzeczach po prostu nie chcę czytać. Uważam natomiast, że każdy ma prawo pisać o czym chce i pytanie o sens istnienia bloga i publikowania na jakiś temat postów nie powinny być stawiane. Skoro mam potrzebę- piszę. To czytelnik decyduje czy przeczyta czy nie.
Na mojej liście blogowej jest wiele blogów ale niektóre są tylko na chwilę. Podczytuję je i za jakiś czas stwierdzę czy jestem do nich przekonana i czy zostanę z nimi na dłużej.

W chwili obecnej najchętniej czytam:

DIY
Ania inspiruje.
Bored&Crafty
Crafting Creatures
Creme de la Craft
Creative index
Ellinee
Frk. Hansen
Thanks, I Made it
Mitzuma

Rozwojowe:
Actually, You can!
Happyholic
Life Skills Akademy

Lifestyle:
Codziennik Żelikowskiej
Spod kocyka
Taste of Life
TuQtu

Kulinarne:
Bakerlady
Kucharnia
Kwestia smaku
Moje wypieki
Na miotle
Princess Misia
White Plate

Wnętrza:
Wymarzony dom Ani


Wciąż chętnie odwiedzam nowe blogi więc pewno niedługo wzbogacę listę.
Czy jest taki blog, który możecie polecić szczególnie?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Actually, you can!6 listopada 2013 18:59

    ojej, ale mi miło! :) a ze swojej strony mogę Ci polecić http://designyourlife.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe codzienności6 listopada 2013 22:41

    Znam designyourlife.pl ale nie do końca podoba mi się cała forma. Podglądam czasem.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl