Welcome to our website !

Mail art. Sztuka poczty.

By 11:18 , , , ,





Zafascynowana mail art'em, czyli pięknie zdobionymi kopertami, które wysyłane są w świat postanowiłam rozpocząć kolejną serię na blogu. Zaczynam od listu, który wysłany będzie do małej dziewczynki z marzycielksiej poczty. List pisała moja córka, troche przy mojej pomocy, a kopertę zdobiłam ja.
Żałuję, że sama nie piszę. W czasie gdy mail dociera w sekundę do bliskiej mi osoby z innego kraju, nie chcę mi się wyjść na pocztę, wysyłać i oczekiwać na odpowiedź. A szkoda. Chyba zacznę po prostu wysyłać rodzinie laurki od dzieci. Ozdabianie koperty pozwala mi się wyżyć artystycznie, relaksuje i cieszy duszę i oko.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl