Welcome to our website !

Kalendarz adwentowy.

By 09:00 , , ,



W tym roku wykonałam go po raz pierwszy dla mojej córki. Powstał wczoraj i jest złożony z 7 elementów.
Cała konstrukcja zbudowana jest na światełkach choinkowych. Poza tym wykorzystałam sznurek, na kawałkach któego zawieszałam poszczególne części kalendarza. Kupiłam trzy rodzaje słodkości- czekoladowe pieniążki (ulubione słodkości mojej córki zimą), czekoladowe serduszka i cukierki. Zawiesiłam je, do każdego elementu doklejając numer z dniem od 1 do 24. Poza tym, umieściłam 4 liściki, z ważnymi dla naszej rodziny informacjami, które to zawinęłam w rulonik i obwiązałam grubszym sznurkiem. Dołożyłam trzy arkusze z naklejkami, któe zawinęłam w biały papier. Dodatkowo zawiesiłam kilka słomkowych dekoracji. Prosto, tanio a zachwyt dziecka- bezcenny.




You Might Also Like

1 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl