Welcome to our website !

Książki. Wrzesień.

By 09:33 ,

We wrześniu udało mi się przeczytać trzy książki. To dużo dla mnie, biorąc pod uwagę, że w całym 2012 roku ałam ich dziewięć. W tym roku, założyłam, że będe czytać jedną książkę miesięcznie. Bilans na plus.


 "Wstyd" Laury Walsh i "Skrzywdzona" Cathy Glass to dwie książki, które ukazały się w drugim tomie kolekcji Hahette z serii Historie prawdziwe. Gdyby wszystkie książki można było kupić w tak przyjemnej cenie jak tutaj (22 zł za dwie książki) sama kupowałabym częściej. Pierwsza z książek nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Od prawdziwa historia, którą czyta się tak sobie, bez większych wrażeń. Druga natomiast wzbudziła we mnie wiele emocji. Od kiedy jestem matką stałam się mocno przewrażliwiona na krzywdę dzieci i przeżywam takie historie bardzo. To straszne, że dzieci nie mają dzieciństwa i są pozbawiane tak naprawdę wszystkiego. Zakończenie książki smutne i spodziewałam się happy endu ale jesteem pewna, że ten happy and się zdaży w prawdziwym życiu tej dziewczynki.


Trzecią książką, jaką przeczytałam, jest "Opowieść z Indii- Lalki w ogniu" Pauliny Wilk. Książka tak interesująca, że pochłonęłam ją w dwa dni. Indie z prawdziwej strony- od biedy i żebractwa do przepychu i bogactwa. Uległam czarowi i intensywności zdarzeń, barw i historii. Co tu dużo pisać, przytoczę kilka cytató i szczerze polecam. Książkę wypożyczyłam ale już szukam do kupienia bo to jedna z tych pozycji, które chcę mieć w domu.




You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl