Welcome to our website !

Naklejki według pomysłu Filiz

By 07:46 , ,



Filizlovespaper to kanał na Youtube, który obserwuję od jakiegoś czasu. Filiz podaje metody na własnoręczne wykonanie scrapbookingowych akcesoriów i wiele z nich mam na liście to do.
Te naklejki od razu przypadły mi do gustu. Kiedy tylko je zobaczyłam wiedziałam, że wykorzystam w listach do moich kochanych penpali ale również jako dodatek do różnorakich elementów dekoracyjnych oraz w moim bujo.

rękodzieło

Teksty na moich naklejkach całkowicie zmieniłam, dopasowałam do moich potrzeb. To jest ogromna zaleta ręcznie wykonanych naklejek- będzie na nich taki napis jaki chcesz!
Nie mam Worda ale mam pakiet Open Office. Skorzystałam więc z Arkuszu kalkulacyjnego dostępnego w pakiecie. Jest bardzo intuicyjny, nie miałam problemu z tworzeniem różnej wielkości tabelek.


Z naklejkami na czarnym tle, moja stara drukarka poradziła sobie średnio. Ale te na białym są piękne. Mam już listę napisów na naklejki bożonarodzeniowe i wielkanocne. Są rewelacyjne i uwielbiam je dodawać do moich prac.
Całkowicie polecam toutorial Filiz, myślę, że nawet osoby słabo znające język angielski, nie będą miały kłopotu z wykonaniem pracy ponieważ Filiz każdy etap sfilmowała.
Jeśli chodzi o papier samoprzylepny, to jest to zwykły papier do etykiet do kupienia w każdym sklepie papierniczym na sztuki.

naklejki diy

filiz

embellishment

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl