Welcome to our website !

Journal cards

By 07:44 , , , ,



Piękne wycięte kartki z zaokrąglonymi rogami zachwycają mnie u innych. W końcu i ja je wykonałam. Wykorzystam je do wykonania odręcznych wizytówek, jako dodatek do snail mail, miejsce do robienia luźnych notatek lub do informacji na lodówkę.


Najpierw przycięłam papier do mniejszego rozmiaru. Następnie powstałe prostokąty podzieliłam na połowy lub trzy części.


Następnie przy pomocy dziurkacza narożnego zaokrągliłam rogi.



W tak banalnie prosty sposób powstały moje karty.



Karty można zapisać w dowolny sposób; ciekawym hasłem, adresem, wykorzystać jako podstawę do dekoracji. Można przedziurkować wszystkie i połączyć metalowym kółkiem w notes.
Można też, po wykonaniu właściwych pomiarów, wykonać w ten sposób kartki do pocket letters, czyli snail mail w mikro wersji- dla posiadaczy specjalnych koszulek z małymi przegródkami. Zastosowanie wszelakie.


You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl