Welcome to our website !

List do Pilar

By 06:28 , ,



Pilar mieszka w Hiszpanii. Poznałam ją na instagramie. To mój pierwszy list do niej i włożyłam w niego dużo serca.



List ma formę notesu. Okładkę zrobiłam z ręcznie stemplowanego papieru. Stemplowany pieczątką mojej własnej roboty. Jeleń pokazuję się potem jeszcze na kilku innych stronach. Między stronami umieściłam kilka kopert, luźnych kartek zdobionych różnymi technikami. We wnętrzu ukryłam kilka drobiazgów dla Pilar- naklejki, tagi, karteczki, próbki ozdobnych taśm.











You Might Also Like

3 komentarze

  1. Przepiękny list :) Bardzo mi się podoba forma notesu. Ostatnio nawet sama chciałam taki zrobić koleżance, jednak nie mogę znaleźć dziurkacza. Urok życia na workach i reklamówkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shonali, trzeba było zrobić dziurki szpicem od noża :D

      Usuń
  2. świetny! Pilar musi być zadowolona, nie widzę innego wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl