Welcome to our website !

Pisanka

By 10:19 , , ,



Zamarzyła mi się pieczątkowa pisanka.Nie ukrywam, że nie jest łatwo wyciąć idealny owal w gumce dlatego też moje jajo nie jest idealne.

I dreamed stamp Easter egg. I must admit that it is not easy to cut a perfect oval in the eraser is why my egg is not ideal.


Pieczątke wykonałam z grubej gumki ale osobiście wolę te cieńsze. Napiszę niedługo o tym jakie gumki są świetne do rzeźbienia. Namówiłam już kilka osób to próby zrobienia własnej pieczątki co cieszy mnie ogromnie.

I made the stamp with thick rubber bands personally I prefer the thinner. I'll write soon about what erasers are great for carving. I persuaded a few people are trying to do their own stamp what excited me tremendously.


Napisz jeśli i Ty postanowiłaś spróbować. Czy miałaś jakieś trudności? Czy w moim toutorialu było coś niejasno sformułowane?

Write here if you decide to try. Did you have any difficulties? Does my toutorialu was something vaguely worded?




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jeeej, wchodząc tu, miałam nadzieję, że to pieczątka z ziemniaka :D moja ulubiona zabawka z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja pamiętam ziemniaczane stemple z dzieciństwa. Takie jednak nie są trwałe a te gumowe służą mi przez lata.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl