Welcome to our website !

Zakładka indeksująca Dama

By 12:09 , , ,



Zakładka powstała z odbitki tej pieczątki. Można ją tak założyć, że włosy będą widoczne lub nie. W jedną wetknęłam kilka karteczek i służy mi jako zakładka do książki.

Bookmark prints created with this stamp. So it can be assumed that the hair will be visible or not. In one stuck a few notes and serves me as a bookmark to the book.


Ostatnie tygodnie były bardzo zajmujące. Miałam trochę urlopu, który spędziłam poza domem ale też bardzo dużo pracy. Często nawet nie zapisuję pomysłów na kolejne prace w notatniku, bo po prostu brak mi na to czasu. W najbliższych dniach mam jednak nadzieję zrealizować kilka ciekawych projektów.
Mam nadzieję, że zakładka się Wam podoba.

The last few weeks have been very entertaining. I had a little vacation, I spent away from home but also  I have a lot of work. Often not even write down ideas for new works in a notebook, simply because I lack the time to do it. I hope to achieve some interesting projects in the coming days.
I hope you like the tab.






You Might Also Like

2 komentarze

  1. O proszę, jasielska mama w blogosferze. Fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Widzę, że dawno nic nie pisałaś na swoim blogu więc go zaktualizuj :)
    Ja jaślanką jestem ale od kilku lat mieszkam na śląski.

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl