Welcome to our website !

Zakładki indeksujące

By 20:44 ,



Pieskie zakładki indeksujące. Małe, podręczne, zabawne. Powstały z wycięcia odbitki z pieczątki. Nożykiem zrobiłam nacięcie tak by zakładka miała formę spinacza. Jedna służy mi za zakładkę do książki, kilka wylądowało w notesie. Wzbudzają zainteresowanie.

Dog indexing tab. Small, handheld, funny. The resulting from the notch prints of stamps. I made an incision knife so that the tab was in the form of a paper clip. I use one as a bookmark to a book, a few landed in a notebook. Arouse interest.


Wszystkim wielbicielom papieru polecam ciekawe wyzwanie, które znalazłam na instagramie. 30 Days of Paper to inicjatywa Jocelyn. To moje pierwsze wyzwanie zdjęciowe na tak długi okres czasu ale wiem, że dam radę. Jest bardzo inspirujące i zachęca mnie do tego by uchwycić w obiektywie drobnostki, na które na co dzień nie zwracam uwagi.

I recommend to all fans of the paper interesting challenge, which I found on instagrami. 30 Days of Paper is an initiative of Jocelyn. This is my first challenge of shooting for such a long period of time but I know I can. It is very inspiring and encourages me to capture on camera the little things, for which usually do not pay attention.




You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl