Welcome to our website !

Projekt Pinterest. Gry piknikowe.

By 06:34 , , , ,



To jest projekt idealny na lato i posłuży całej rodzinie. Grę można poskładać i włożyć do torby plażowej albo plecaka. Potrzebne są jedynie wykałaczki. A pionkami może być cokolwiek- kwiatki, kamyki czy jak u mnie suszona fasola i groch.

This project is perfect for the summer and for the whole family. The game can be folded and put into a beach bag or backpack. You only need a toothpick. A pawn can be anything-flowers, pebbles or whatever at my dried beans and peas.


W kółko i krzyżyk potrafią grać wszyscy. W końcu nie muszę rysować za każdym razem linii i szukać na nie miejsca w zeszycie bo mam planszę. Grę w kwadraty uwielbiam. Pamiętam jak grałam w nią z kuzynkami. Całe strony zeszytu były zarysowane. Dzięki temu projektowi przypomniałam sobie o niej i polubiła ją moja córka.

In noughts and crosses can play all. I do not have to draw the line every time and look for place in a notebook because I have a board. I love the squares game. I remember when I played her with cousins​​. The entire notebook page were outlined. Through this project, I remembered about her and liked her my daughter.


Do wykonania projektu potrzebujesz kawałek materiału i farbę lub pisak do ubrań.
Wystarczy namalować kilka kropek lub kresek, w zależności od gry i pozwolić wyschnąć. Dzień później wyprasowałam materiał co utrwaliło barwnik.

To complete the project you need a piece of cloth and paint or marker for clothes.
Just paint a few dots or dashes, depending on the game and allow to dry. A day later ironed material which perpetuated dye.


Do projektu nakłonił mnie ten pin, który pochodzi z bloga Say Yes.

The project I made under the influence of the pin that comes from the blog Say Yes.



You Might Also Like

1 komentarze

  1. super:) zbieram takie pomysły na czas, gdy już Mała będzie trochę większa;)

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl