Welcome to our website !

Inspiracje. Craft Rooms.

By 06:41



Ta pracownia tętni życiem. Kolor działa energetyzująco a więc pobudza do działania. Zachwyca mnie organizer. A Bowl full of lemons.

This workshop is teeming with life. Colors stimulates to action. Organizer amazed me. A Bowl full of lemons.


Chciałabym mieć tyle miejsca na przechowywanie akcesoriów krafciarskich.
Sf Girl by Bay.

I wish I had enough space to store craft accessories.
Sf Girl by Bay.


Oniemiałam z zachwytu nad wyposażeniem tego miejsca. Jak widać nie liczy się wielkość pracowni ale jej wyposażenie.

I was struck dumb with admiration, seeing the equipment of this place. As you can see does not matter the size of the studio but its equipment.


Mnie wystarczyłoby takie miejsce. Niestety nie mam nawet tyle. Najważniejsze jednak by tworzyć z tego co się ma i gdzie się ma. I Heart Orginizing.

This pleace would be perfect for me. Unfortunately, I have not even so much. The important thing is to create from what I have and where it is. I Heart Orginizing.


W tym przypadku również zdumiewa mnie zasobność właścicielki pracowni. Mogę powiedzieć tylko, że jestem zachwycona.

In this case also amazes me the studio equipment. I can only say that I am delighted.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Dzięki za inspiraje, właśnie jestem na etapie urządzania mojego małego warsztatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci fajnie :) Ja też mam zamiar mieć własny warsztat ale to dalekie plany jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl