Welcome to our website !

Wrzesień. Filmy.

By 12:41

Wrzesień był długim miesiącem. Początek roku szkolnego czyli powrót E. do przedszkola. W związku z tym spotkania, piknik, już na starcie imprezy urodzinowe i pierwsze przeziębienia. W całym tym kołowrotku codziennym znalazłam czas na kilka lektur książkowych i filmowych.


Film "Dzień Kobiet".
Było o nim głośno i wart jest obejrzenia. Przedstawiona sytuacja pozwala docenić pracę, którą mamy i ocenić jak bardzo człowiek
Osobiście raz w życiu, za granicą, pracowałam w markecie. Godziny pracy były przestrzegane, a nawet jeśli zdarzyły się ponadprogramowe- wypłacano je co do centa. Nie spotkałam się z takim w ogóle z żadnym wykorzystywaniem pracownika. Ale przedstawione sytuacje miały miejsce w jednej z sieci marketów, pewno było ich więcej. Pozostaje się nam łudzić, że panie pracujące na "kasie" są uczciwie wynagradzane i nie muszą korzystać z pampersów. Wiem, że sieć Lidl, dba o pracowników ale nie mam pojęcia jak to jest w innych marketach. Oby podobnie.
Irytuje mnie hasło- polska Erin Brockovich. Nie wiem dlaczego niektórzy Polacy lubią takie porównania.

"Niemożliwe"
Film o przetrwaniu. Żadko płaczę ale na tym filmie kilka scen wywołało moje łzy.
Film przedstawia historię Marii i Henry'ego, którzy razem z trójką synów przeżyła tsunami w Tajladii (2004r.)


"Panaceum".
Wciągająca historia o ludzkiej naturze. Intryga któa wkręca. Głównym bohaterem filmu w ciągu trwania akcji stają się dwie różne postacie. Depresja, zabójstwo, walka o dobre imię i zaskakujące zakończenie. Rewelacyjny Jude Law!


"Hide".
Po recenzji w jednym z magazynów spodziewałam się czegoś lepszego. Niestety film nie powala, ot kryminał. Pozbawiona tożsamości dziewczyna ucieka od zawsze. Zmiana tożsamości, miejsca zamieszkania zostały jej wpojone jako coś normalnego. Po latach dowiaduje się o masowym grobie, w którym znaleziono zwłoki dziewczynki i na jej szyi naszyjnik z wygrawerowanym imieniem i nazwiskiem, które nosi bohaterka. Skomplikowane i fabuła ciekawa ale nie powala.

Źródło zdjęć 1/2/3/4/

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl