Welcome to our website !

Ciasto z rabarbarem

By 15:00 ,

Niedawno zamknęłam blog kulinarny. Prowadziłam go od 2007 roku, najpierw jako Moja Kuchnia w Irlandii a później, po powrocie z Irlandii do Polski pod zmienioną nazwą Zeszyt Ewy. Decyzja o zamknięciu nie była łatwa ale mocno przemyślana. Przez te kilka lat pisałam tylko o stronie kulinarnej życia i to przestało wystarczać. Ale nie mogę od tego tematu uciec ponieważ kocham piec i gotować.

Dziś proponuję proste ciasto kruche z rabarbarem. 




Składniki:
4 szklanki mąki
4 łyżki cukru
1 kostka margaryny
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jaja
3 łyżki cukru waniliowego
1 kg rabarbaru
6 łyżek cukru

Wykonanie:
Składniki ciasta- mąkę, cukier, margarynę, proszek do pieczenia, jaja i cukier waniliowy umieścić w misce malaksera i wyrobić. 3/4 ciasta uformować w jedną kulę a pozostałość w drugą i schłodzić. Większą część ciasta wyłożyć na natłuszczoną blachę. Ja użyłam tortownicy. Rabarbar oczyścić, porkoić, zasypać 6 łyżkami cukru i wymieszać a następnie wyłożyć na spód ciasta. Drugą część ciasta zetrzeć na tarce o grubych oczkach prosto na rabarbar. Piec w 200C ok 45 min.
Po ostudzeniu posypać cukrem pudrem.

You Might Also Like

0 komentarze

Polecam prace Ewy!

Polecam prace Ewy!
Kolorowy Światek

Blogger templates

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

Blogger templates

Durszlak.pl